خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 15:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدبیگی:

۳۰ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به قزوین تخصیص داده شد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: ۳۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهوری به استان قزوین تخصیص داده شده و ما انتظار داریم تا قبل از دور دوم سفرها ۷۰ درصد اعتبارات باقی مانده نیز اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، فاطمه محمدبیگی با اشاره به اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین گفت: در بسیاری از این طرح ها بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در گذر زمان با ترک فعل یا عدم تخصیص بودجه مشمول زمان شده و هزینه های زیادی را برای نظام ایجاد کرده است.



وی با بیان اینکه سفر رییس جمهوری به استان قزوین خیلی از نقاط مغفول مانده در طرح های عمرانی را پوشش داد، اضافه کرد: ما بی صبرانه منتظر تکمیل طرح های مصوب سفر رییس جمهور به استان قزوین هستیم و انتظار داریم تکمیل طرح‌ها و پیگیری اعتبارات در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اهتمام و جدیت دنبال شود.



مورد دستاوردهای سفر رییس جمهوری به استان قزوین تصریح کرد: بسیاری از طرح های مصوب سفر جنبه پیشران دارد، مثل چشمه نور، بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی و الحاقی شهدای آبیک،‌همچنین طرح های عمرانی و محرومیت زدایی مثل راه، آب و گاز در مناطق روستایی و همچنین تامین آب شرب و کشاورزیاز مهم ترین مواردی بود که در سفر رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفت.



این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان قزوین باید کارگروه بودجه سفر رییس جمهوری را بروزرسانی کرده و اعتبارت و در مورد اعتبارات تخصیص داده شده و باقی مانده پیگیری لازم را انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372322
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار